Ofte stillede spørgsmål
 Hjem    Ofte stillede spørgsmål

Her på siden kan du få svar på de mest almindelige spørgsmål om kontorhoteller og kontorfællesskaber. Hvis ikke du kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os pr. mail eller telefon, så hjælper vi dig gerne.

  1. Hvad er Kontorfællesskaber.dk?

    Kontorfællesskaber.dk (etableret i 2003) samarbejder med alle de største og førende udbydere af kontorhoteller, kontorfællesskaber og servicerede kontorer i Danmark. Vi tilbyder objektiv og let sammenlignelig information til virksomheder, der søger efter kontorplads.

  2. Hvad kan Kontorfællesskaber.dk tilbyde mig?

    Vores uhyre brugervenlige database tilbyder vores kunder et meget stort udvalg af kontorhoteller og kontorfællesskaber i Danmark samt over hele verden.
    Vi lægger vægt på at optræde samt arbejde uvildigt i forhold til de servicerede kontorer, som vi formidler. Baseret på vores uvildige info er det op til vores kunde at træffe sine egne valg og beslutninger. Her har du som kunde hos Kontorfællesskaber.dk meget fine chancer for at finde vej til det kontor, der passer allerbedst til netop dine aktuelle ønsker og behov.

  3. Hvilken slags kontor kan jeg finde på Kontorfællesskaber.dk?

    Kontorfællesskaber.dk er specialister i kontorhoteller og kontorfælleskaber. Du finder et stort udvalg af servicerede kontorer og kontorfælleskaber på vores hjemmeside. Vi formidler alle typer af servicerede kontorer (lukkede kontorer, arbejdsstationer, dagkontorer m.v.) samt virtuelle kontorer og mødelokaler, der udbydes af professionelle udbydere.

  4. Hvem ejer kontorhotellerne på Kontorfællesskaber.dk?

    Kontorfællesskaber.dk samarbejder med de største og førende udbydere af kontorhoteller, kontorfællesskaber og servicerede kontorer i Danmark.  Derfor kan du nemt og hurtigt finde og rekvirere tilbud fra forskellige udbydere via en enkelt forespørgsel.

  5. Hvordan kan jeg se prisen på det kontorfællesskab, jeg er interesseret i?

    Kontorfællesskaber.dk viser ikke priser online. Den information vil du få, når du bestiller information og kommer i kontakt med kontorhotellet/-fællesskabet.

  6. Jeg foretrækker at tale med nogen i telefon omkring et aktuelt kontor. Hvem skal jeg kontakte?

    Du er velkommen til at ringe til os på Kontorfælleskaber.dk på tlf. +45 39 45 85 65. Venligst bemærk, at selv om du ringer til os for at bestille info om et eller flere kontorhoteller, har vi brug for dine fuldstændige kontaktoplysninger for at kunne etablere kontakten til udbyderen.

  7. Hvordan kan jeg få lov til at besigtige et kontor, der har min interesse?

    Når du har rekvireret info på et aktuelt kontor på vores hjemmeside Kontorfællesskaber.dk, kontakter du kontorfællesskabets udlejer direkte og aftaler tid for dit besøg. Du må også gerne skrive i kommentarfeltet på din bestilling, at du ønsker at besøge lejemålet. Kontorfællesskaber.dk vil herefter formidle dit ønske videre til kontorfællesskabet.

  8. Jeg har bestilt kontaktinfo på et kontorfællesskab hos jer, men jeg har ikke fået respons.

    Prøv at tjekke din mailbakke med “Uønsket post”. Måske er vores mail utilsigtet kommet til at havne her. Hvis ikke, er du velkommen til straks at kontakte os på Kontorfællesskaber.dk på tlf. +45 39 45 85 65.

  9. Jeg har fået en mail men den besvarer desværre ikke mine spørgsmål. Hvad skal jeg gøre?

    Hvis du har et spørgsmål om et aktuelt kontor, vil du få svar direkte fra udbyderen af kontorfællesskabet. De fleste af vores udbydere vil hurtigt kontakte dig og besvare din forespørgsel. Udebliver kontakten, er du velkommen til selv at tage kontakt via de kontaktoplysninger, som du finder i vores mail.

  10. Hvem kontakter jeg, hvis jeg har yderligere spørgsmål omkring et konkret kontorfællesskab?

    Kontorfællesskaber.dk er ikke involveret i lejeprocessen omkring de kontorer, som du kigger på. Men du kan nemt bestille info via vores hjemmeside og herefter kontakte det konkrete kontorfællesskab direkte og stille alle dine relevante spørgsmål.

  11. Hvad er et kontorhotel eller kontorfællesskab?

    Et kontorhotel/kontorfællesskab tilbyder komplette løsninger inden for kontorudlejning for enkeltpersoner og for virksomheder på meget fleksible lejevilkår. Kontorlokalerne er fuldt møblerede og har adgang til en lang række fælles faciliteter samt til et erfarent og uhyre serviceminded, administrativt personale.
    De mange fordele gør, at servicerede kontorer i dag tilhører det hurtigst voksende marked i den europæiske ejendomsbranche.  Omkostningerne ved det servicerede erhvervslejemål inkluderer samtlige udgifter til kontorhold og ikke blot huslejen.

  12. Hvad er inkluderet i min husleje?

    I komplet servicerede kontorlokaler betaler du normalt en fast månedlig udlejningspris pr. arbejdsplads. I prisen er inkluderet husleje, skatter og ydelser som møblering, lys, varme, aircondition, bredbånd, vedligeholdelse, receptionsservice, rengøring, sikkerhedsforanstaltninger, diverse forsikringer, adgang til køkken og toiletfaciliteter.
    Andre ydelser som brug af mødelokaler, konferencerum, kopimaskiner, printere m.v. kan også tit være indregnet. Hvis ikke, afregner du separat for disse services efter forbrug. Din husleje afhænger i sidste ende af kontorstørrelse, lejekontraktens længde samt omfanget af medregnede ydelser.

  13. Hvorfor skal jeg vælge kontorfællesskab fremfor traditionelt kontorlejemål?

    En kontorarbejdsplads på et kontorfællesskab giver dig størst mulig fleksibilitet og sparer dig for ubehagelige ekstraudgifter. Du undgår at binde dig til længere kontraktforløb, end du kan overskue.
    Desuden er du med korteste varsel i stand til at skifte til større eller mindre kontorer alt efter behov. Den max. fleksibilitet kan ikke undgå at give dig væsentlige besparelser i det lange løb. I et kontorhotel kan du som oftest spare 15-35 procent sammenlignet med et traditionelt kontorlejemål i samme størrelse

  14. Hvilke fordele har jeg i et kontorfællesskab som ny opstartende virksomhed?

    De første måneder er kritiske for enhver nystartet virksomhed. Med et kontor i et kontorfællesskab undgår du alle de mange praktiske problemer, der tit er forbundet ved at flytte ind i et nyt kontorlejemål.
    Takket være de services, som et kontorhotel/-fællesskab tilbyder, vil du straks fra ”dag 1” få ro til at holde 100 procent fokus på din ny virksomhed. Og i takt med at din virksomhed vokser, kan du let og ligetil udvide med eller skifte til større lokaler i samme kontorhotel.

  15. Hvilke fordele har jeg i et kontorfællesskab som etableret virksomhed?

    Adskillige veletablerede virksomheder vælger i dag at lade sig servicere i et kontorfællesskab på grund af de mange bekvemme faciliteter og services samt ikke mindst de konkurrencedygtige priser.

  16. På hvilke betingelser bruger jeg Kontorfællesskaber.dk?

    Du kan frit og gratis bruge vores serviceydelser på Kontorfællesskaber.dk. Vores eneste betingelse er, at du giver os besked, når du indgår lejeaftale om et kontor, som vores udlejningsportal har formidlet til dig.
    Du giver os desuden tilladelse til at maile info om kontorhotellerne/-fællesskaberne til dig. Vi sender din forespørgsel videre til de aktuelle kontorfællesskaber, der herefter vil kontakte dig. Vi overholder Registerlovens bestemmelser og videregiver under ingen omstændigheder dine oplysninger til andre parter end nævnte